نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6706
-
الف
+

رحیم نوروزی: روی فرش سرخ نمی روم/دوست دارم به جای فضای مجازی مردم من را در صحنه تیاتر ببینند

«رحیم نوروزی» در یک مصاحبه در مورد کم‌ کار بودن خود در عرصه سینما و فعالیت های اخیر خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «رحیم نوروزی» بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویویون آی فیلم 2 با بازی وی در سریال های «یوسف پیامبر» ، «پس از باران» و «مدار صفردرجه» شاهد بودند، در یک مصاحبه در مورد کم‌ کار بودن خود در عرصه سینما سخن گفت.

«رحیم نوروزی» درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها مصروف تمرینات نمایش «هیچ چیز جدی نیست» به کارگردانی مسعود دلخواه هستم که میزان(مهر) سال روان در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

وی درباره کم حاشیه بودن خود در عرصه بازیگری افزود: من مدت‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور نداشتم و این روزها هم توسط یکی از دوستانم در فضای مجازی به تبلیغ کارهایم می پردازم، در واقع سعی می کنم فعالیت زیادی در فضای مجازی نداشته باشم. 

بازیگر سریال «پس از باران» در پیوند با همین موضوع تاکید کرد: همواره ترجیح می‌دهم مصروف کارهای بی جنجال خود باشم، ترجیح می‌دهم بازتاب حضورم در آثاری باشد که بازی می‌کنم نه در بازار داغ شایعات، دوست دارم مردم به جای دیدن در جنجال های رسانه ای ، مرا روی صحنه تیاتر ببینند.

«رحیم نوروزی» با اشاره به شغل معلمی خود به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این روزها در کنار کار حرفوی خود یعنی بازیگری مصروف معلمی هم هستم، تدریس وقت بسیاری از من می گیرد، من زندگی شخصی خودم را دارم و آرامشم را به هرچیزی ترجیح می دهم.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در مورد کم‌کار بودن خود در عرصه سینما گفت: من زمانی نقش های زیادی را در سریال های تلویزیونی بازی می کردم و در ابتدا همین قضیه باعث شد کارگردانان سینما کمتر مرا برای آثارشان انتخاب کنند. 

وی در پیوند با همین موضوع افزود: اهل تبلیغ کردن خودم نیستم، روی فرش سرخ نمی روم، فستیوال نمی روم، عکس نمی اندازم، برای حضور در سینما باید در چشم باشید و من هم اهل این نوع کارها نیستم و کمی منزوی فکر می کنم.شاید همه این ها دلایلی باشد که من در سینما کم کار شده‌ام چون ترجیحم بر این است که در این جوامع نباشم. 

«رحیم نوروزی» زادهه ۱۳۴۶ خورشیدی در رشت، بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون است.

او آموزش تیاتر را زیر نظر بهروز بقایی، بهزاد عشقی و امیر ثابت شروع کرد، در سال 1368 خورشیدی دوره های بازیگری را در دوره های آموزشی حمید سمندریان گذراند.

«رحیم نوروزی» با بازی در سریال «دنیای شیرین دریا» به کارگردانی «بهروز بقایی» در سال 1377 خورشیدی وارد تلویزیون شد.

وی با سریال تلویزیونی «پس از باران» در سال 1379 به شهرت رسید و از او به عنوان یک بازیگر جوان و موفق یاد شد.

 نوروزی در سال 1387 خورشیدی دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون ایران گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است.

او در این سال با بازی در 5 فلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

آثار مهم رحیم نوروزی در این سال، بازیگری در سریال های «یوسف پیامبر» و «روز حسرت» و فلم های «دوزخ»، «برزخ»، «بهشت»،«گزارش واقعی» و «سرگرد» می باشد.

رحیم نوروزی علاوه‌ بر سریال یوسف پیامبر، سال 1386 خورشیدی در 40 سالگی در سریال «مدار صفر درجه» نیز ایفای نقش کرد.

گفتنی است که سریال های «خانه ای در تاریکی» ،«آسمان من» ، «نردبام آسمان» و «دنیای شیرین دریا» با بازی «رحیم نوروزی» از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر